Varning för långt inlägg!

Godkväll bloggen!

 Sitter som vanligt i sista minut och skriver till er. Har precis gjort mig i ordning så direkt när det här inlägget har lagts ut, blir det att krypa ner under täcket och sova.


 
Jag har haft en trevlig kväll. Jag och August promenerade bort till min moster och hennes man förut, för att äta mat. Eller August åkte ju vagn, så det var nog mest jag som promenerade. Haha. Samuel kom även lite efter. Vi åt Spagetti med Köttfärssås, mycket gott. Det slöt med att Hanna oh Julia ( Kusiner) kom dit. Även mamma kom förbi så fort hennes plan landat. Så fick träffa alla saknade på en gång! :) Gick sen ut för att träffa Emma. Jag har ju en sån tur , att Emma bor i samma område som min moster. Kan vara till en fördel! Vi har vart på maxi och fyllt på min energi lite, träffat kompisar och snackat en hel del.

 

Drog hem lite tidigare ikväll för att hinna få lite tid med familjen. Fick även ett paket av mamma.Med lite nytt till garderoben i , visar bilder imorgon! :) Vi har sett Idol tillsammans och pratat lite. Nu är det bara pappa som saknas i huset.. Han kommer dock hem på Fredag igen! :D .

 
Jag i skrivande stund!

Jag och August, i Somras!

Nu skall jag sova! P.S Alla bilder jag lovat lägga upp idag, får vi ta imorgon istället. Har inte haft tid med det. Puss och Godnatt på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0