Värdelös dag!

Godmorgon! Kom hem sent inatt, helt ärligt har jag dålig koll på klockslaget. Klockan var garanterat över 12 iallafall. Jag somnade sudd på direkten!

 Då var det söndag, en av dom värsta dagarna som finns.. Har näst intill aldrig något roligt att erbjuda, enligt mig är det en helt värdelös dag. Men jag har en hel del att stå i , så vem vet? Dagen kanske förvånar mig, och blir till något bra? ;) Vad är det som skall göras då? Allt det som jag aldrig hann igår, Städa och plugga till exempel, även införskaffa matsäck och stövlar, packa inför imorgon. Skall även hinna med att duscha och göra mig i ordning, för att förhoppningsvis hinna med en träff med Emma!

 

Skall försöka beta av allt plugg idag! Så hej på en stund!


Kommentarer
Postat av: Jennifer k

Visst är det en hopplös dag :S ja måste städa mitt rum och plugga inför ett prov, plus att det är måndag i morgon :/

2010-09-19 @ 10:00:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0