Torsdag!

Godmorgon på er!

 Det var en aning ovant att vakna så här tidigt igen! Fast tro det eller ej så vaknade jag en kvart innan jag skulle. Så jag har legat kvar i sängen och bara mysigt nu en kvart! :) Skall nu sätta fart med att platta håret, så att jag sen kan äta frukost och göra mig i ordning! :)

 Fast att jag är grymt trött och jag fasar lite för att behöva gå upp, så känner jag en energi som bara vill ut. Men först måste jag vakna till lite! :) Känns som att det kommer bli en bra dag.

 

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Vad härligt att vakna upp och känna så :) själv känner jag oftast bara att jag inte orkar med dagen haha, fast det går ju över när man piggnat till ;D

2010-09-23 @ 06:29:56
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0