" stora kulor"

Hej på er!

Har ni haft en bra lördag? Det har jag haft, och jag ber om ursäkt för dålig uppdatering! Men har inte haft någon tillgång till data. Jag har som sagt varit med Nadja, vi har hunnit med en hel del. Först tog vi pappas moppe och åkte in till stan. Fick med mig ett par byxor och en kofta hem. Bilder kommer senare. Vi har även hunnit med en sväng förbi Elgiganten och InterSport tillsammans med min familj. Kan nu meddela att jag nu är klar med vinterjacka, för första gången i god tid! Grymt snygg!

Vi avslöt kvällen med att se innebandy. Visby IBK - Uppsala tror jag! IBK vann! :) Vi fick oss ett och annat gott skratt.. Bland annat då Nadja sa lite högre att hon ville ha " 2 stora kulor " men egentligen hette det sura kulor.
Alla i kiosken inklusiva vi, fick oss ett gott skratt! :)



Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHA! Så grymt roligt!! ;) Tack för en underbart rolig dag med dig!! <3

2010-09-26 @ 10:25:11
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0