Skolfota = huh.

Tja, Tja Bloggen! ;)

Skolan har varit helt ok, har dock varit ganska trött. Till skillnad från alla andra dagar, har vi haft skolfoto idag.
Hatar sånt, ser aldrig bra ut.. ;oo. Alltid lika missnöjd. Slöt vid 14.30, men jag och Emma stannade i skolan tills halv 4. Vi skulle dels snacka med några kompisar, men hade även saker att fixa med. Skåpstädning och lite annat, som är lättare att göra när korridåren inte är full med folk. Drog sen hem till mig och fikade lite.

Nu sitter jag hemma vid Emma. Hon har precis öppnat paket. Kan nu avslöja att hon fick
en svart långarmad tröja, med lite puffarmar, eller hur man skall säga? Och öronhängen, av mig.

Vi hörs senare! :) Puss



Insåg just, att Emma har en hel mapp med bilder på mig i.. Upps! Bland annat den här bilden, som är tagen i vintras. Hahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0