Panic Room!

Panic Room!

 

Jag blir ofta rastlös när jag ser film, kan liksom inte koncentrera mig, sitta still och fattar ingenting! Så när jag väl hittar en film då jag hänger med, är det guld värt. På vår lilla filmkväll igår, såg vi 2 riktigt bra filmer. Den ena var ju The blind Side, som jag tipsa om igår. Tänkte tipsa om den andra här och nu.

 

Panic Room. En film som fick mig att krypa upp brevid pappa i soffan. Den var läskig men ändå bra.

 

Handling : Första natten i nya huset blir Meg och Sarah tvungna att fly in i husets panic room, när tre tjuvar bryter sig in i huset. Det är ett säkert rum som är säkert med överlevnads saker, separat telefonlinje och övervakningskameror till alla rum. Tjuvarna är ute efter värdefulla obligationer som förvaras i ett kassaskåp i panic room. Om dom nu har allt dom behöver där inne, vad kan då gå snett?

 

Den får 4/5 stjärnor av mig!




Källa: Google

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-22 @ 10:29:02
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0