Onsdag!

 

Hej på er!

Hur har eran Onsdag varit så här långt? Bra hoppas jag.Min har varit super. Vi har
haft en och annan lektion utan ström. Eftersom det har vart strömavbrott, till och
från idag. Hela korridorerna var mörka. Haha så  kul! ;)
Vi började iallafall med Fysik, sen rullade dagen på med Bild som vi bytte mot SO,
Gympa, Matte Labb, och Musik . Sen slöt halva klassen, som nu jag råka inkludera.
Dom övrikga från klassen, har nu hemkunskap. Så det är rätt skönt att sluta vid 13.35!

Har en hel del som skall göras nu. Har precis gjort klart min Engelska text, som
skall redovisas imorgon. Ätit mellis har jag också hunnit med. Nu skall jag hoppa
i duschen, sen fixa mig, hämta August på dagis och passa han. Har även Matte att plugga på.

Vi hörs helt enkelt om en stund! :)


Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0