Ojoj, vilken kväll!

 Godkväll!

 Har haft en bra men stressig kväll? Haha. Vill inte avslöja för mycket, men jag har skrattat så jag fått hicka. Mitt hjärta har slagit hur snabbt som helst, på grund av min och Emmas missuppfattning av tiden.. haha. Jag som är sämst på att säga -nej vi hinner inte, Och älskar att säga – Jo absolut vi kommer när som. Måste nog inse att jag har sämst tidsuppfattning.. Jag vill hinna med så mycket mer än vad tiden räcker till. Så blev det ikväll kan man väl säga. Inte sant Emma? ;)Så som vi stressat, har vi nog aldrig gjort tidigare. Det slöt iallafall med en lyckad kväll!

Där med säger jag Godnatt! :)





Finns det något bättre än  en nybäddad säng? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0