Måndag - Tisdag!

Jag har nämnt lite saker om måndag, här i bloggen lite till och från. Kände att det nog är dags att utveckla det lite!

 Det är nämligen så att alla åttor iallafall på Södervärn skall ut i skogen en natt. För att pröva på att överleva, ute i en öde skog. (?). Där man skall bygga ihop sitt egna vindskydd som man skall sova under, ja och självklart en hel del annat. Jag är inte så insatt i vad och hur vi skall göra, men ni kommer få en massa detaljer när jag vet. I värsta fall efter att jag vart där.

 

Som sagt så skall min klass och två till åttor ut i skogen på Måndag till Tisdag. Så jag har en hel del att fixa med , innan det är dags. Packning. Jag är inte så hemskt taggad, men jag är säker på att det kommer bli bra. Jag är lite rädd för vädret.. Tänk om det får för sig att vräka ner regn? En aning jobbigt skulle det vara. Eller att något äckligt djur kryper ner i min sovsäck? Haha.
 



Källa ; Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0