Kul dag! ;pp

Vilken dag! Jag och Emma har varit som natt och dag, eld och vatten. You name it! Hon har varit trött, känt sig hängig och låg samtidigt som jag varit på mitt bästa humör! :D  Trotts dom olika sidorna, så har allt funkat fint ändå. Jag fick hennes humör att vända! Stolt.

Den allra jobbigaste lektionen som skulle vara SO, ett långt SO-pass blev till något kul . Vi åkte nämligen ner till stan och ställde frågor till alla partier inför valet. Eftersom dom sitter där nere i Valstugor. Jag,Emma,Leo och Ludde var en grupp. Haha säger jag bara! Vi var sen klara lite tidigare än dom andra, så vi drog tillbaka till skolan. Så vi busade lite där, innan dom drog hem.. Jag och Emma stannade och väntade på några kompisar.

Har så himla mycket kul jag skulle vilja berätta för er, om min dag . Men inlägget skulle bli så långt.. Kanske att det blir många småinlägg om dagen istället. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0