Godnatt! ;)

Har haft ännu en skön och väl behövd hemmakväll! Har fått lite matte gjort, med hjälp av mamma.

Har även varit ute och lämnat information till kvarteret. Fick sällskap av lillebror, så vi hade en riktigt rolig promenad i regnet. Det bestod av mycket hopp i vattenpölar. Dock bara för August del! Jag roade mig åt, att bara kolla! :) Brukar alltid lyckas vara iväg då Idol och andra bra program är på TV.. Men passade på att se på Idol ikväll , då jag ändå var hemma. Så har med andra ord haft en skön hemmakväll! Tråkigt nog har jag inte kunnat visa er bilder jag velat.. Men får ta det en annan dag istället! :)

 

Med risk för att ha svårt att vakna även imorgon, eller rent av samma kassa humör imorgon.. Så säger jag Godnatt nu och går och lägger mig! :) Jag taggar inför en ny dag,med nya tag! Puss på er!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0