Frågor angående skolan!

Har fått lite frågor angående skolan och så! Tänkte ta mig tiden till att svara på dom nu! :) Så här kommer frågor och svar, om just skolan.

____________________________________________________________________________

Fråga : Har du något plugg tips? Hur pluggar du lättast, osv? :)

Svar:
 Jag är nog helt fel person att fråga om plugg tips! Jag har ofta svårt att komma i gång med självaste plugget. Vill gärna prioritera andra saker före, även om jag nu försöker att ändra på det. När jag väl kommer in i plugg så går det galant! Jag sätter på lite bra musik och sätter upp dom krav jag har på dagens pluggande. Sen är det lätt att följa dom krav, och pricka av efter hand! På så sätt , får man allt gjort! Jag gled igenom årskurs 7 på så sätt, att man satt kvällen innan en inlämning skulle vara inne. Jag klarade mig fint, men mådde dåligt av det. Blev väldigt stressad av det själv. Så nu till 8an blir det att ta tag i allt, redan första dagen!

Fråga : Tycker du skolan är rolig? Är du och din kompis poppulära? :D

Svar: Jag har aldrig hört till dom som tycker skolan är tråkig. Kan till och med tycka det är skönt att komma tillbaka dit, efter en längre tid ledighet.( Självklart har även jag en stor längtan till lov och andra lediga dagar! Missförstå mig inte! )Jag försöker göra hela skolgrejen till något kul. Bara att träffa alla människor och på så sätt fylla energin är ju kul! Vi är nog inte mer populära än andra i vår omgivning!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0