En salig blandning!

Hej på er!

Äntligen är det Fredag igen! Trotts min favorit dag, har det inte varit något speciellt GO! I mig idag.. Skolan har faktiskt varit riktigt seg..Hade Hemkunskap som sista lektion, och även den här veckan blev jag och Maja i samma grupp. Haha säger jag bara, men morotsbullarna blev goda.. Bra teamwork! ;)

Gårkvällen bestod av film,godis och mycket skratt. Iallafall under filmens gång! Vi såg Remember Me, en film att rekommendera. En riktigt fin film som jag fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna i slutet.. Men som sagt, har du inte sett den så se den! :)

Har inte varit den bästa på att uppdatera sedan igår. Men har inte haft någon lust.. Men skall göra mitt yttersta för att hålla en bra uppdatering i helgen! :)

Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns som att alla har sett remember me utom jag. :P

2010-09-17 @ 22:12:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0