Dans Schow!

Har fått en kommentar om att jag skall skriva och dela med mig av bilder från den 8 Maj! :)

så då kör vi! Vi spolar helt enkelt tillbaka tiden till den 8 Maj, Dansuppvisning!

Det är ett stort arrangemang som hela Visby Dansskola har en stor plats i.
Vi dansar ni kollar. Det är 2 tillställningar, en tidiagare för dom lite yngre,
och en senare för oss lite äldre.




Iallfall. Jag, Emma och Nadja och självklart ett flertal till dansade BodyJam.
En riktig rolig dans. En blandning mellan dom flesta dansstilar. Anledningen
till att vi har olika färger på kläderna var pg.a att vi var indelade i 4
grupper i dansen! ;) Därför jag och Emma är oranga, och Nadja Blå! ↓




Trotts att vi fixat oss hemma, gick det inte att stå i mot.. Vi gick och
småfixa med hår och smink tills tiden var inne att gå upp på scenen.





Ni kanske redan har läst inlägget om vårat lilla fel den dagen? Om inte rekomenderar
jag er att läsa det. Vi hade stor tur och tack vare det, så hann vi aldrig
blir riktigt nervösa! Haha. Klicka Här! För att komma till inlägget jag skrev då.

Hela uppvisninge var en upplevese. 

Om inte minst dom få minuterna vi själva stod på scen. Kommer ihåg att jag hade feber och kände mig sådär jobbigt hängig. Men fokuserade så mycket på dansen, att jag glömde bort att jag mådde skit. Men det var så galet roligt, alltihop! Vill göra om det, nu! ;)




Kommentarer
Postat av: tove

jättefina bilder! :D ska ni dansa nästa termin igen? tycker att ni ska göra det! Ni är ju jätteduktiga! :)

kram på dig!

2010-09-04 @ 18:45:34
URL: http://tovewidange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0