Byxlösa i skolan!

Trotts mitt humör som för tillfället är väldigt upp och ned. Har jag bestämt mig för att göra det bästa av situationen! Att jag känner mig låg, går bara ut på folk i omgivningen. Så skall försöka att se allt bra istället för att klaga på små saker! Trots en rätt seg dag i skolan , så har jag haft rolig. Vi hade bara 4 lektioner, så det gick väl hyfsat snabbt. Sista lektionen var Slöjd. Där jag just nu håller på att sy om ett par långbyxor till kortbyxor.



Där med min rubrik! Jag och Emma var byxlösa i skolan.. Haha. Vi var livrädda att det skulle komma nån som inte borde komma, där vi stod och bytte om. Men vi slapp oväntat besök, och allt gick bra!
Haha! Kom rätt nyligen hem och sitter just nu och äter mellis. Skulle egentligen ha vart med Emma Larsson men var tvungen att ställa in pg.a att jag inte mår helt bra. Så skall ta tag och göra saker som man annars glömmer bort att göra.. Mer om det senare! :)



 Kul att bloggen får fler och fler besökare, men kanske inte det roligaste starten för er! Eftersom bloggen nog har slagit depp rekordet på det sistone! Men det skall det bli ändring på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0