Busväder!

Godmorgon! Har vaknat på helt rätt sida idag, så hoppas på en bättre dag idag! Hatar att vara på dåligt humör.. Mår bara dåligt utav det själv. Vädret verkar där emot ha tagit över mitt går dagliga humör, om inte värre. Regnet vräker ner, och man hör in hur det blåser..! Brr, fryser bara med tanken att behöva gå ut i det! :) Tur att jag och Emma har snälla föräldrar, som i det här fallet är Emmas mamma. Så vi får åka bil till skolan idag! Nu måste jag gå och kolla efter, vad jag skall ha på mig idag? Alltid lika svårt! :) Vi hörs senare!





.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig bild på dig!

2010-09-15 @ 06:50:59
Postat av: Anonym

Tråkigt när det blir dåligt väder. :(

2010-09-15 @ 12:59:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0