Blondin!

Sitter och äter frukost. Inte varje dag ni får mer än ett inlägg på morgonen. Men såg att jag fått en fråga, som var värd ett svar!

 Frågan löd, på ett ungefär: Vilken färg blev ditt hår?

 Svar: Blond! Min hårbotten var nästintill svart.. Så det var verkligen på tiden! Jag är numer en äkta blondin igen. Har äntligen något att skylla min virrighet, dumhet, och mitt sätt att tänka på saker och ting på! :) Tänkte lägga ut en bild, senare efter skolan. Så ni får se! :) Hoppas du blev nöjd med svaret! :)



Kommentarer
Postat av: ;)

Är det mycket läxor och prov i 8an? Är det svårt? Hinner du med fritid också? Eller är det bara plugg? :) Tacksam för svar!

2010-09-23 @ 07:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0