Back to the school

Godmorgon! Känns som att det är en mardröm att vakna varje morgon, något man nästan drar sig ifrån.. Det är så fruktansvärt kallt. Det är så man darrar! Har vaknat till och från hela natten, har trott att jag försovit mig.. Jobbigt. Idag blir det skola för mig iallafall, klarar inte av att vara hemma en dag till. Rastlös.

 

Måste bara uttala mig lite om går kvällens Idol! Såg ni utröstningen? Det gjorde inte jag, men läste på internet att det var Andreas och Alice som gått vidare.. Sämst! Bokstavligen. Alice sjöng som en kratta.. Så jag förstår inte hur hon kunde få så mycket + poäng från oss alla? Dessutom ville jag ju att Björn och Elin skulle gå vidare.. Nu känns det som att svenska folket inte tycker detsamma som jag. Mitt sista hopp är nu att juryn väljer Sebastian,Björn och Elin till sina wildcards! Eller vad det nu heter!

 Vi hörs senare!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag jobbade, fast det är världens roligaste jobb så jag klagar inte :)

2010-09-29 @ 09:50:40
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0