10 saker ni ( kanske ) inte visste om mig!

1. Jag har två sjuka förbi (er ) – Ormar och blodådror! Något jag verken tål se eller höra något om!

 
2. Jag är rädd när jag går hem själv – Har en rädsla, en klump i magen varje gång jag går hem ensammen på kvällarna! Ryser bara med tanken!

 
3. Jag går alltid i takt med musik! - Skyller på att jag dansar! Men kan nog se rätt kul ut, då min gå takt sjunker vid en lugn låt och tvärtom! Haha.

 
4. Jag är ingen häst tjej – Dom allra flesta tjejer är helt besatta i hästar. Men inte jag! Har aldrig varit någon riktig hästtjej! Kommer heller aldrig bli det!


 5. Jag är riktigt kass på att göra armhävningar – Får inte till det!

 
6. Jag klarar inte av tillgjorda människor som tror att dom är något..


 7. Jag heter Alice Lucia i mellannamn – Något jag har skämts lite av genom åren..


 8. Får rysningar av sandpapper – Vilket har varit svårt att hålla sig ifrån, då man har träslöjd!


 9. Jag älskar tuggummin! - Man kan nog kalla mig Tuggoman!


 10. Vill resa jorden runt! - Jag vill åka jorden runt, när jag gått ut skolan! Något som skulle vara en cool upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0