00.55

Klockan börjar bli mycket! Man fastnar alldeles för lätt framför datan.. Huset är nedsläckt och alla sover, sedan ett tag tillbaka. Så lugnt, är det iallafall. Det enda som hörs är när mina fingrar rör sig över tangentbordet och när min mobil vibbar till och från. Även lite svag musik. Tycker det är rätt mysigt att sitta uppe i lugn och ro! Det hör inte till vanligheterna , här hemma. Trotts att klockan är mitt i natten, känner jag mig inte speciellt beroende av sömn, ännu. Men det lär nog vända snabbt!

 Sitter och små skrattar lite åt några sms jag får! Det är inte bara jag som blir flummig när jag är trött! ;) Hahaha. Tror inte det blir några fler inlägg ikväll / natt men det återstår väl att se! Om inte annat, så hörs vi när jag vaknat! Puss på er!


Se vad brunt hår jag hade för 1 år sedan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0