Wrong!

God morgon, eller god dag ? Det har uppstått ett fel med min data, så jag får låna pappas data lite snabbt. Jag hoppas det ordnar sig snart, så jag kan blogga som vanligt igen!

 

Gårkvällen var hur bra som helst! Jag och Emma var ute, vi invigde våra nya vinterjackor! Jag kan med glädje meddela att den gott och väl håller värmen. Den är inte bara varm utan även väldigt snygg. Så jag är väldigt nöjd med årets jacka! Vi cyklade runt, snackade och blev en aning skrämda av en kompis pappa. Haha säger jag bara! Kalle och Simon kom även ut en sväng, så vi bytte några ord med dom innan vi cyklade åt olika håll.

 

Kusinerna var ju här på besök igår kväll så satt ute vid dom och snackade en stund , innan jag slutligen gick och la mig! Hade sett fram emot en sovmorgon idag, men vaknade vid halv 10 av att farmor ringde.. Typiskt!

 

Jag skriver mer så fort min data är som vanligt igen! Puss



Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0