Vilken dag!

Ja, det kan man väl säga! Har inte haft en sekund över. Men det gillar jag, mycket och göra är liksom min grej. Men man blir så galet trött, men det är det värt!

 

Träffade Nadja lagom till lunch. Vi snackade och busade lite, innan vi drog till mig och lagade lite lunch. Sen blev det hockey. Hann dock inte se klart matchen, innan vi båda var tvungna att dra hem. Jag fick kasta mig hem och riva igenom garderoben. En ny outfit skulle uppfinnas, på bara några minuter.. Sen blev det middag med en massa grannar. Trevligt. Drog sen hem för att ännu en gång byta outfit och sen träffa Emma.

 

Har äntligen fått till lite egentid. Skönt det också ibland. Även om jag haft en väldigt bra dag, men nu är min energi under jorden. Det vill säga, -0!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0