5 saker...

5 saker som jag älskar!

 

  1. Dans och Musik – Går inte att leva utan!

  2. Kläder,skor, smycken och smink! - Något man aldrig kan ha för mycket av!

  3. Resa – Få umgås med familjen samt upptäcka nya sidor av vår värld!

  4. Julafton – Något jag alltid längtar efter! Mycket växer man ifrån, men min längtan efter jul kommer alltid finnas kvar! :)

 5 saker jag verkligen hatar!

 

  1. Blodådror – Kan inte se på verken mina eller någon annans blodådror! Värst på undersidan av handleden!

  2. Ormar – Så äckligt djur! Mår illa och finner en rädsla bara jag tänker på de!

  3. Korvstråganof och lax! - Finns ingen mat som är värre än det! Inte som jag ätit iallafall. :)

  4. Stökigt rum! - Blir stressad av att se mitt rum stökigt eller bara allmänt skitigt!

  5. Motvind – Finns det något värre när man är ute och cyklar eller går? Man kommer liksom ingen vart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0