Trött?

Det var som en desperation mötte mig vid dörren på väg in i huset. Fick en jobbig känsla och känner mig allmänt ledsen och låg? Om det är för att jag är så otroligt trött , eller om det beror på något annat? Har jag faktiskt ingen aning om.. Men jag vet att jag kan göra mitt yttersta för att känna mig bättre till mods imorgon. Sova, det brukar hjälpa!

 Min pappa muntrade upp mig, genom att komma in med en kanelbulle till mig! Älskar dig.♥
Har ni ätit någon kanelbulle på kanelbullens dag?

 Godnatt på er! Puss



En sådär lagom trött tjej!


Kommentarer
Postat av: Anthonyveronica

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-10-12 @ 14:24:15
URL: http://anthonyveronica.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0