The Rose!

En låt som bär med sig många minnen! En låt jag aldrig gillat. En låt som fick mig att hålla för öronen och gå ut från musiklektionen, på mellanstadiet. Men trotts de dåliga omdömet från min sida, skickar låten en massa bra minnen. Något som får mig att tänka tillbaka på mellanstadiet.




På tal om mellanstadiet, det vill säga 4-6an. Så finns det en viss saknad, när jag tänker tillbaka.

Allt var så lätt. Det krävdes sällan speciellt mycket fokus. Trivdes som fisken i vattnet, ( det gör jag dock nu med ! ) Alla bus man hittade på, men framför allt, allt var så otroligt lätt. Skulle inte ha något emot att gå tillbaka ett par år, för en endaste dag. Men hur man än vrider och vänder på det, så måste livet gå vidare! Svårare och svårare blir det , men roligare och roligare! :)

 

Problem som då var stora och jobbiga, är numer som en självaste lek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv har man bara dåliga minnen där ifrån.. Hade varit kul och läsa lite mer om dom där åren. med bilder och mycket text. om dina bus och sådär! :D

2010-10-20 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0