Text maraton!

Hej bloggen!

 

Allt fler dagar med sämre uppdatering.. Men snart är det lov och jag kan lova er att uppdatera som aldrig förr då. Men skolan och allt runt omkring tar så otroligt mycket tid just nu.. suck.

 

Det har varit en mer eller mindre hektisk men mycket rolig dag. Har hunnit med ett besök vid tandläkaren som gick väldigt bra. Hann knappt tillbaka till skolan innan jag skulle på undersökning vid skolsköterskan. Så en himlars mycket spring har dagen bjudit på. Men bus och annat skoj har det också funnits tid för.

 

Drog hem till Emma efter skolan, där tanken att vi skulle plugga fanns. Men aldrig blev av. Hehe!

Så får jobba ikapp nu och imorgon. :) Kvällen har spenderas ute med dörr knackning! Jag och Emma har lekt salami försäljare. Sålt för min brors hockey lag. Alltid lika trevligt att träffa på nytt och framför allt trevligt folk.

 

Vi hörs imorgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0