Som topping på den goda glassen!

Är hemma igen efter en mycket trevlig kväll! Vi såg I rymden finns inga känslor. En film som bjöd på mycket skratt. Har man min humor, så var det en perfekt film. Det var jag och Emma + 4 stycken till i hela bio grafen, rätt nice!



Ja ni ser ju Emmas , vad ska man säga? En formiga godis smak? :) 


Jag har ätit så mycket o nyttigheter den här helgen, och jag mår lika illa varje gång. Efteråt. Så jag har just bestämt mig för ” Den nyttiga veckan” skall köra på ett godisförbud. Och ja, jag vet att jag haft det minst 1000 gånger innan, men aldrig lyckats mer än några dagar.. Så nu gäller det! Är ni med mig? Ni får iallafall bevittna det här nu. :)



Nu skall jag gå och göra mig ordning och tillslut somna gott.
Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag hänger på dig kusin! WE can do This!

2010-10-18 @ 23:47:30
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0