Snö i Oktober!?

Årets, höstens/vinterns första snö har anlänt! Eller egentligen är det ju inte årets första snö, men ni förstår förhoppningsvis! Den 15 Oktober 2010, anlände den första snön. Lite oförståeligt måste jag erkänna. Har läst på olika bloggar runt omkring i Sverige att snön kommit, men kunde inte föreställa mig att det skulle sprida sig ända hit, till Gotland?

 

Sommaren övergick snabbt till en hård och kall höst. Skall hösten nu övergå till en kall och ännu hårdare vinter, på noll tid? Det återstår väl att se. Snön fäster dock inte marken ännu, men snart så!!


Det är inte varje dag mina sms offentliggörs här på bloggen, men idag är ett undantag. Så se inte det här som en vana. Men här kommer kvällens sms, det fick mig att både tänka till och små skratta för mig själv!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0