Snart åker jag..

Sen jag skrev sist har jag duschat, städat, packat, ätit mat och gjort mig iordning. Jag sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem så att hon sen kan köra mig till båten. Jag ska visserligen inte vara där förrrän om ungefär 50 minuter men det dröjer nog en stund innan hon kommer hem. Juste.. har kanske glömmt att berätta var jag ska? Jag ska iallafall till Stockholm och spendera dom två sista dagarna av höstlovet där.

Tyvärr har jag inte så mycket att berätta om vad Emilia har gjort under dagen, men när jag kommer fram ikväll hoppas jag att jag kan berätta lite kort vad hon har gjort.

Ha en fortsatt bra dag / Emma


Kommentarer
Postat av: Tolja

2010-10-27 @ 15:39:22
URL: http://tolig.blogg.se/
Postat av: Tolja

Hej! Jag heter Anatolij och jag ville fanna några vänner i Sverige att prata med. Jag kommer från Ryssland och läser svenska, så jag vill ha nån vem kan hjälpa mig att förbättra mitt svenska. Skulle du vilja kommunicera med mig lite? Jag är på icq, skype o msn.

2010-10-27 @ 15:39:45
URL: http://tolig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0