Rörigt inlägg!

Jag känner mig helt död.. Men vilken dag! Har haft otroligt kul längst vägen. Nu är två prov av -bockade och ojoj vilken lättnad! Nu börjar jag om på nytt , och taggar inför prov på fredag! Förlåt för sämst uppdatering idag föresten!! Jag borde skämmas. Men jag har verkligen inte haft någon tid.. Min dag har gått lite för snabbt, jag vet själv inte vart all tid tog vägen?

 

Jag for hem till Emma efter skolan, vi åt tårta och ” firade ” en plugg fri dag, samt såg på Tv! :)

Hann även med en sväng förbi maxi och handlade lite inför imorgon! ( Berättar mer senare! ) Sen var det dags för hemfärd, gick då ut och lämnade viktig information i kvarteret och sen blev det mat! Hann även med en snabb dusch innan jag for ut och var med Emma igen! Vad vi gjort, behöver vi inte gå in på nu!

 

Förlåt för ett kanske rörigt inlägg! Men det har hänt så himla mycket, och vet inte riktigt hur jag skall formulera allt? :o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0