Ny Vecka , Med nya ....

Godmorgon, nu startar vi en Ny vecka, med Nya tag! Nya prov och läxor väntar, men även nya möjligheter. Visst känner jag en aning stress och framförallt press på mig, då 3 prov och en drös inlämningar skall klaras av.. Men jag kan nästan föreställa mig hur skönt det kommer vara, då allt är över, och man för hoppnings vis kan njuta av en njuta av en ledig helg? Det återstår att se.

 

Jag mår apa idag! Varför man nu jämför sig med en apa, men så är det! Mitt eländiga huvud som dunkar ikapp med de rörelser jag gör? Halsen är allmänt tjock och känns som taggtråd när jag sväljer.. Suck! Men nu taggar jag inför veckans första skoldag! Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0