Min teori! :)

 

Det finns en bi effekt , för inne sittare! Jag som näst intill alltid är ute annars, har allt oftare haft långa hemma dagar, de senaste veckorna.. Plugget har liksom tagit över! Vad är då bi effekten? Jo, jag som aldrig har huvudverk annars, har det så gott som varje dag? Jag är galet trött hela tiden?

Samt att både jag och Emma åkt på en klassisk höst förkylning, halsont, trötthet, och hesa röster!

Jag har fått för mig att man håller sig frisk när man är ute och är hyfsat aktiv! Det kanske stämmer? Eftersom vi åker på allt, då vi längre aldrig är ute? :)
Vi är ju annars aldrig sjuka?

 Så efter timmar av plugg idag, bestämde vi oss för en träff ute i det kalla höst vädret! Vi tog en sväng förbi affären och snackade en hel del! Känner mig piggare nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0