Mätt för en månad!

Godkväll!

 

Dagen har gått i ett! Jag har ätit som aldrig förr, kommer med all säkerhet rulla till skolan imorgon..
Känner mig riktigt tjock bara med tanken, på allt jag stoppat i mig!

 

Vi var som sagt bortbjudna för att fira en släkting idag. Vi började med att äta en tidig middag, som bestod av lite allt möjligt. Redan där kände jag mig propp mätt, sen var det dessutom efterrätt på det? Ja ni hör ju hur det låter! 3 olika pajer/kakor eller vad man skall kalla det. Farmor lasta på alla olika på min tallrik, så det var bara att äta med glatta livet.. Allt jag ätit under dagens lopp har varit gott, men med en rimlig mängd.. För jag har bokstavligen mått illa! Haha. :)












Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0