Måndag morgon!

Godmorgon, måndag igen!

 

Har sovit som aldrig förr.. Har haft så kallt i mitt rum i över en vecka, så har fått sova med filt och ragg suckor, mjukis byxor med mera. Men igår kom pappa hem med ett varme element så jag har sovit gott i natt! Från 16 grader till 24 i mitt rum! :)

 

Jag somnade inte så tidigt jag hade velat igår.. Jag fastnade i en massa sms konversationer som kändes onödigt att avsluta! Så det blev en vanlig söndagskväll! So me! Alltid nåt.

 

Jag känner mig illamående, inte bra.. Nu blir det att gå upp och påbörja dagens måsten.
Har en lång skoldag som väntar, men de kommer säkert rulla på som vanligt! :)Vi hörs senare! Puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0