Lite nytt!

Jag har nu lite nytt att dela med mig av.

 Emma kommer från och med imorgon blogga på min blogg. Ni kommer alltså få ett så kallat person byte i bloggen. Dock bara för ett par dagar. Det kan nog bli riktigt intressant! Vanligtvis brukar hon blogga åt mig, men nu blir det tvärt om. Då hon kommer skriva om sina dagar och sitt liv. Möjligtvis att hon skriver en och annan hälsning från min sida också, eller att jag kanske skriver ett inlägg vid nåt tillfälle. Men bloggen kommer främst tillhöra Emma för ett par dagar! Då vet ni.



Kommentarer
Postat av: Augustiris

Great idea make it site. Thank you.

2011-04-11 @ 10:25:03
URL: http://augustiris.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0