Intensiva dagar!


Hej Emilia här igen!

Det är med en lycka jag raggat till mig en dator, här på hotellet. Jag känner att det varit skönt och väl behövande, med en dag utan blogg i åtanke. Då även det kan behövas vid vissa tillfällen. Men som sagt, är det skönt att äntligen få skriva av sig lite igen.

Tänkte dessvärre bespara er på dom smaskigaste detaljerna. Tills jag kommer hem.
Jag har där emot haft ett väldigt intensivt dygt. Med saker och upplevelser efter vart annat. Sitter i skrivande stund nere i Hotell lobbyn tillsammans med familjen samt faster, som är på besök över kvällen. Skall återgå till dom, då jag satt punkt.

Jag åker hem med natt båten, imorgon kväll. Så ett inlägg om mina dagar kommer dyka upp, där efter. Kan inget annat än önska er ett trevligt dygn tills dess! Puss på er. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0