I'll make it!

Det känns som min blogg håller på och förfalla! För tillfället finns det verken nåt kul att skriva om, eller några bilder att visa. Men allt de där beror på skolan. Det tar så jädra mycket energi av mig just nu. När jag väl skriver till er, så är det väl det enda jag skriver om? Plugg,plugg och än en gång plugg. Jag ber om ursäkt för det! Men vad annars liksom? Jag skriver om mitt liv, och det är så det ser ut just nu.

 

Att bara tänka på nästa vecka gör mig nervös. Hur skall jag lära mig allt jag skall kunna? Inte är det utspritt heller, utan allt utspelar sig på 2 dagar! Sjukt.

 

Jag har mål jag försöker leva upp till, varje dag. Jag bygger upp nya mål, efter var dag som går. Är det inte inom skola är det utanför skolan. Målen får mig att minnas allt som skall göras och allt jag skall klara av. Men jag börjar känna att målen är för högt upp. Hur mycket jag än klättrar, kommer jag aldrig att nå upp. För då är målen ännu högre upp. Jag faller pladask men reser mig igen. Jag vill inte vara den som ger upp, jag vill så gärna klara allt. Men snart är det inget val längre, jag orkar inte!

 

Allt det här hänger på att i slutändan kunna klappa mig själv på axeln och känna.

Fan vad bra, jag klarade det! ”

 

 Nu när vi äntligen börjar närma oss helg, efter en hel vecka av jobb på ett eller annat sätt. Det är väl då man skall unna sig själv fritid, försöka att tänka på allt man tycker är kul och skita i skolan. Inte ens det kommer jag kunna göra. För allt den här helgen kommer att handla om är , plugg!

 

Var tvungen att skriva av mig, lite! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0