Helgens mål!

Mina mål den här helgen är att försöka umgås med vänner och familj, utan att behöva ägna en massa tid åt att tänka på skolan. Nu har jag ju lagt upp ett så kallat plugg schema som jag skall leva upp till, men mer än så tänker jag inte göra. Inte nu i helgen iallafall. För jag behöver få vara ledig, ha kul och kunna tänka på annat! :)

Om jag får ha roligt tillsammans med dom i min omgivning, det vill säga vänner och familj, kommer det märkas på prov och inlämningarna. För mår jag bra, blir det lättare att plugga och jag presterar förmodligen bättre!

Jag skall även satsa mer på bloggen i helgen. Ta en massa kort som jag kan visa upp, och skriva om lite roligare saker än det vardagliga snacket om skola, plugg, you name it! 


Nu skall jag se till att njuta av helgen och framför allt ha roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0