HELG!

Hej på er!

 

Känner att ett visst lugn lägger sig inom mig, jag kan inget annat än le! Det är fredag!!

Har haft 2 lektioner sammanlagt idag. Vi hade SO prov som tog dryga timman, sen håla tills hemkunskapen började! Bättre och lugnare fredag får man nog leta efter! :) Jag och Emma hade en minst sagt rolig håla, tillsammans med bl.a Sundhal och Quintus! Haha. Som vi garva.

 

Bakade ihop en äppelpaj tillsammans med Hampus på hemkunskapen, som blev rätt lyckad. Känner mig rätt tacksam då det enda jag behövde göra var att skala och skära äpplen! Sådana killar behövs det fler av, som fixar ihop en äppelpaj på noll tid! Som ett litet + kunde han även diska! :) haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beskriv dig själv på några rader! :) H

2010-10-15 @ 14:52:36
Postat av: Anonym

beskriv dig själv med 300 bokstäver! :D

2010-10-15 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0