Fullt ös!

Godkväll kära bloggläsare! Är fullt medveten om min dåliga uppdatering idag.. Men om ni bara visste vad jag hunnit med! Åkte som sagt in till stan förut och var där i ett par timmar, fick stå och vänta i sådär 45 härliga minuter på en buss som aldrig kom, men det är en annan historia.. När jag väl kom hem , somnade jag. Har mått illa mer eller mindre hela dagen samt att jag vart grymt trött. Så somna typ 2 timmar, skönt. nu är jag ut vilad, inför kvällen.

Har vart i affären med mamma och bror och handlat mat, har sen städat huset och dukat upp fint samt fixat mat tillsammans med mamma. Allt detta för att överraska pappa och bror när dom kom hem från hockey match. Så det blev allt intensiva 30 minuter, då allt skulle fixas. Men det klara vi fint! :)

Nu när allt är fixat och mat väntar om ca 10 minuter, skall jag skriva till er lite snabbt och fixa mig, för dirrekt efter maten bär det ut tillsammans med Emma! Vi hörs senare! Puss :)



Idol bild, Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0