Fredags mys!

Godkväll och Godnatt kan man väl säga nu!

 

Känner mig illamående efter alla o-nyttigheter jag stoppat i mig efter kvällens lopp.. Visst är det gott just i samma stund man stoppar i sig de, men nu i efterhand ångrar jag mig alltid!

 

Har haft en mycket trevlig fredagskväll, tillsammans med nära och kära. Var och åt middag med familjen, på restaurang. Förutom pappa som är iväg. Moster och Emma kom även hem hit under kvällen, och hållit oss sällskap. Vi har sett Idol och Emma har även hjälpt mig lite med bloggen. Tack. Vi har som ni säkert förstår ätit en hel del godis och andra goda saker. Som nu i efterhand kallas äckliga , mindre goda saker.

 

Följde Emma en bit förut, och fick då en härlig kvälls promenad på köpet! Härligt!



Bjuder på en sådär lagom dålig mobilbild, från restaurangen tidigare ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0