Dag 2.

Vaknade upp i en trång hytt. Med osköna sängar. Gjorde oss klara för några timmar med sol och bad. Oboy, vad skönt det var! I omklädningsrummet kunde man duscha med öppen utsikt över hela skärgården, när vi väl var där. Annars var det havsutsikt på hög nivå. Även bastun bestod av glasfönster, där havsutsikten var grym! Vid 1 tiden blev det lunch buffé, och såklart åt jag mig så pass mätt, att jag mådde illa.. Hua!
Gick även en sväng i taxfreen. Fick en parfym och en kräm till ansiktet. Båten var inne i Svensk hamn vid fyra tiden igen.

 

Då fortsatte vår trip. Till Alvik där hotellet väntade. Vi fixade oss lite snabbt, innan vi begav oss till Globen. Pappa och Samuel såg hockey matchen, Djurgården – Lindköping . Under tiden mötte mamma och jag upp faster inne i stan, och åt mat. Blev sen en sen kväll i lobbyn på hotellet. Somnade till sist, med August tätt intill. I min famn, rättare sagt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0