Tomte Nissar!

Hej på er!

 

Skulle kunna gråta när som helst, är så trött! Mina ben är som spagetti och jag tänker helt grötigt! Men än sen, har haft en rolig och bra dag. Jag och Emma hann med en repa på stan både före och efter vårt tomte jobb!




Vi i våra snygga tomte outfit! Nästan så jag skulle vela ta med mig dem båda hem..



Vill ni ha pepparkakor?



Jag i en både  farlig och ofarlig pose!



Lite tomtebus hann vi även med! 


- Nu borde hela Gotlands befolkning åtminstone en stor del utav den, vara snälla. Så många pepparkakor vi tjatat på dem!

 
När jag och Emma satt nere i fikarummet, som har stora fönsterrutor mot en gångväg utanför. Så gick det förbi en liten tjej. Som tyckte det minst sagt var konstigt att två tomtenissar satt nere i Lindex fika rum. Som att vi inte har annat att förbereda, inför julen? Så där stod hon så söt och bara stirrade förvånat på oss!

 
Vi har fått stor uppmärksamhet under dagens lopp! Känns lite märkligt att folk stirrade och pekade, men det är klart. Tomten och dess nissar är väl något alla uppskattar!


Hela vi är formade till ett enda stort hjärta, nu! Efter alla goda små hjärtan vi delat ut, så har det smittat av sig! ;)

Hej på en stund! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer ditt urläckra halsband ifrån? :) Btw fina tomtar ni var! :)

2010-11-28 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0