Tyvärr, en diss!

Min blogg är inte till för en massa skit! Jag undviker gärna att skriva om tråkiga och framför allt kränkande saker. Är det dags för Hiss & Diss, väljer jag att Hissa mer än Dissa. Men nu är det dags för en Diss!

 

Det handlar om vett och etikett till en viss del! Jag stör mig på människor som tror dom är mer värda än andra. Som tror dom kan göra och bete sig hur som helst, men ändå vara omtyckta av alla!? För mig går det inte riktigt ihop, antingen eller liksom? Jag kan tycka att är det en t.ex. en kö, så skall alla stå och vänta på sin tur, inte tränga sig. Eller helt enkelt bara köra sina egna race?

 

Sen finns det ju dom som kör den andra vägen. Det vill säga falska vägen. Någon som kan tyckas vara en genväg i vissa stunder. Men tro mig, den vägen är längre än den ärliga och för mig mer naturliga! Jag har hamnat i trubbel med en som tagit den här vägen, och det är nästan så jag lider med h*n! Finns det något värre, än försöka ta sig ur sina egna lögner? Jag är ledsen att behöva säga det, men ni ställer bara till det för er själva!

 

Personligen skulle jag ångra mig! Jag vill verken leva i lögnernas värld, eller behöva skämmas i efterhand av att man en gång trodde sig vara allt? - Mera värld än alla andra! Jag stöter på såna här människor allt mer, och kan inte låta bli att ogilla dom. Fast inte bokstavligen ogilla, utan mer på ett ödmjukt sätt! :) Förstå mig rätt!

 


Kommentarer
Postat av: hanniiiiii

jag håller helt och hållet med dig!

hissa glada och omtänksamma

dissa själviska och egocentriska tråkmånsar!

=)

2010-11-22 @ 20:06:18
URL: http://gbghanna.blogg.se/
Postat av: kusin J

du är allt bra en klok tjej!

2010-11-24 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0