Trötter! :)

Hej Hej!

 

Då var man hemma från skolan. En dag som gått i trötthetens täcken. Har varit så trött, men försökt hålla ut. På gympan gjorde jag nog terminens klumpigaste fel, hittills. [ Jag som gjorde mig illa igår med! ] Iallafall, jag trampade snett eller något liknande, och fick en stukning på köpet. Så har haltat mig fram i korridorerna under dagens lopp. Hemkunskapen som var dagens sista lektion, var en minnes värd lektion. Fick mig ett X antal skratt av olika anledningar! ;) Haha.

 

Nu skall jag plugga, har prov imorgon! Puss



Kommentarer
Postat av: maja eksholm

haháhahha,HK:n var riktigt rolig idag! ;) puss

2010-11-17 @ 18:11:50
URL: http://eksholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0