Tog en blogg paus!

Igår blev det endast ett litet inlägg. Men jag insåg innan jag somnade, att jag bara tagit en kort blogg paus under dagen. Det behövdes, för att samla ork till att fortsätta igen. Jag for iväg till skolan vid halv 9, och kom inte hem hit förs 22.30-22 igen! Så jag hann helt enkelt inte med..

 

Dagen igår var annars hur bra som helst! Var trött och sliten, men ack så kul jag hade! Både i skolan, och efteråt. Skrattade så jag hade träningsverk i magen..

 

Vaknade upp med halsont idag.. Jag har varit små sjuk i en månad nu, blir liksom aldrig riktigt frisk? Konstigt! Nåja, nu skall jag göra mig i ordning! Vi hörs efter skolan, igen! :)


Förra årets, vurpa! Emma var snabbt uppe med kameran? ;)


Kommentarer
Postat av: Den bästa Anna everrrr!!!

Blogg pauser gillar vi INTEE!!!!

2010-11-30 @ 16:33:51
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 23:01:59
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0