Sjuk stämplad!

Hej alla pigga läsare! :)

 

Som ni säkert läst här tidigare nu, så har jag känt mig hängig ett bra dag. Låt mig kalla den för förkylningen. För nu har jag minsann åkt på den riktiga förkylningen eller, nåt liknande åtminstone. Jag mår skit. Jag har sån täppt näsa, att det knappt går att andas. Så har det varit hela natten..Min hals gör det jobbigt att svälja och prata!

 

Men måste påpeka att det är lite skämmigt , att hela tiden klaga på hur dåligt jag mår! För det finns dom, som mår värre, mycket värre! Jag är ju inte dödssjuk, inte ens i närheten! Jag kommer överleva, den klassiska höst förkylningen. Men kände ändå att ni ska få veta hur det ligger till!

 

Jag ska ge mig själv en utmaning, och gå till skolan iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gå hem med dig! Du kan inte va i skolan, när du är sjuk?

2010-11-10 @ 07:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0