Frågor och Svar!

Frågor och Svar

 

Det var svårare att välja ut 10 frågor, än jag trodde! Så jag skyller på att jag är dålig på att räkna, för visst är det fler än 10? ;)

 

Vad passar dig bäst? Ödmjuk eller kaxig?

Svar: Jag är nog mitt emellan! :)

 

 

Om du fick leva om ditt liv, vad skulle du vilja ändra på?

Svar: Jag är nöjd med mitt liv! Visst finns det små saker, som alltid går att ändra på.

Men skulle jag få leva om mitt liv, vill jag leva det precis som jag gjort hittills



Skriver du ärligt? Finns det något du inte skriver om? Om ja, vad?
Finns det någon gräns om vad du skriver om ? issf vart? :D

Svar:
Varför skulle jag skriva falskt? Klart att det finns gränser, men vart dom går är svårt att sätta fingret på. jag skriver ärligt, men med rimliga gränser, om vad jag skriver


Hur många sms får du iväg på en månad, ungefär?

Svar: På ett ungefär , cirka 2000! :)

 

Beskriv dig själv med 3 ord!

Svar: Glad, Snäll, Trevlig!? :)

 

1.Är du eller din kompis tillsammans med någon i the guys? ;)

2.Har ni fortfarande kontakt med the guys? Isf, varför få vi aldrig läsa något om dom längre? :)

Svar: Vi har fortfarande kontakt med The Guys! Jag skriver fortfarande om dom, bara att jag inte använder mig av The Guys längre. Verken jag eller Emma är tillsammans med någon av dom, vi är vänner, inget mer!

 

1. vilken är din favorit artist?
Vilken är din favorit färg´?
vilka är dom 5 resemålen du skulle vilja åka till?

Svar: 1.
Just nu är det nog, Jason Derulo! 2. Turkos och Marinblå!
3. Dubai, USA, Thailand, det är nog dom länder jag kan komma på just nu! (:

 

Vilken klass går du i? Är det stor skillnad mot förra året? Har du några framtidsplaner?

Svar: Jag går i åttan. Det är en viss skillnad från sjuan till åttan, det är de. Jag har börjat och små tänka över min framtid, det har jag. Men har inte kommit fram till något speciellt.. Där emot har jag en önskan, att få resa jorden runt efter studenten? :)

 

Är du en kläd,skor och väska nörd? Hur mycket har du av varje? :)

Svar: Jag älskar kläder och skor, men vill nog inte kalla mig själv kläd,sko och väsk nörd. För det finns absolut dom som är värre än mig! Hehe. Jag har räknat och kommit fram till att jag har:

Klädesplagg ( Ej underkläder, strumpor eller pyjamas! ) - cirka 120 plagg.

Skor - 26 stycken. OBS skulle jag rensa, skulle det förmodligen bara bli 15-16 kvar! :)

Väskor har aldrig varit min grej, riktigt. Så har inte speciellt många! ;)

 Berätta om den bästa dagen i ditt liv hitentills!

Svar: OJ! Svåraste frågan tror jag. Jag kan inte avgöra vilken dag som vart den bästa, för jag har haft många bra dagar!

 

Har du något motto du lever efter? Isf hur kom du på det?

Svar: Mitt motto är Just move on! Efter allt som hände eller vad man skall säga i våras. Något som tog mig lång tid , att repa mig efter. Så där med mitt motto. Bara gå vidare. Med det i åtanke, försöker jag undvika att hamna där igen! :) Och skulle jag göra det, så är det bara att Just move on! ;)

 Jag har ju kvar dom andra frågorna, som inte fick bli besvarade nu! Så dom kommer nog upp efter hand! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0