Försovning!

 Hej bloggen!

 

Blev inget inlägg imorse! Var på god väg att skriva till er, men något stoppade mig. Jag försov mig en timma, men hann gott och väl ändå! En timmes mer sömn, gjorde mig bara gott! Skolan har varit bra. Har bland annat haft Tyska prov, som gick helt OK! Annars har jag haft en väldigt slapp dag. Min energi tog helt och hållet slut, när sista lektionen började närma sig slutet. Så har just fyllt på den , med lite väl behövande mellis!



Vi var några stycken som tog oss ett break, mellan lektionerna igår!


Såhär kan det se ut, när jag puggar Tyska! ;)

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: maja eksholm

snygg jag är, verklgen! ;)

2010-11-19 @ 13:35:35
URL: http://eksholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0