Eländiga dag!

Hej alla måndags pigga läsare!? ;-)

Sitter hemma vid Emma och pluggar Tyska. Vi kombinerar plugget, med lite musik!

Skolan sög all energi ur mig. Fast att vi haft förkortade lektioner och allt för många raster, känner jag mig helt slut.
Har haft jobbiga värkar i huvudet, och halsont under dagens lopp, men trotts det så har jag gett allt! Skulle jag blunda, skulle jag med all säkerhet somna, ja ni förstår nog läget.

Det var nog den kallaste morgonen på länge idag! Det var halt, kallt och allmänt besvärligt att ta sig till skolan idag.
Termometern stod på -6 grader. Så hade ingen dunderstart på min dag heller, för den delen!

Ber om ursäkt för ett aning gnälligt inlägg! Men det var en sammanfattning på min dag.

Hej på en stund!


Bild: Hemma vid kusin, och där med min otroligt stiliga mössa! För övrigt, tagen förra året!

Kommentarer
Postat av: Mina

Jag tycker det är starkt av dig, som pallar dig iväg till skolan, trotts huvudverk och halsont! Men hur orkar du? Hänger du med på lektionerna och så?

2010-11-08 @ 16:44:28
Postat av: kusin h

tycker att du e super duktig som pluggar och står i hela tiden. stolt! måste bara säga att den där outfiten va ju helt fantastisk. jag har ju en liten kärlek för pälsMössor ;) kämpa vidare i plugget, du e Skit duktig!

2010-11-08 @ 22:20:37
URL: http://gbghanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0